Gruppetrening i sal


Som medlem på THT får du mulighet til å delta på et bredt spekter av gruppetreningstimer. Dette er inkludert i ditt medlemskap uten ekstra kostnader. Våre instruktører inspirerer og motiverer slik at du får en herlig treningsopplevelse gang på gang.

Mer informasjon om tidspunkter, og booking av gruppetimene finner du under fanen «timeplan og booking». 
Vi gjør oppmerksom på at det vil være sesongvariasjon i gruppetreningstilbudet.

Nedenfor finner du mer informasjon om vårt saltreningstilbud:

 

Grønne timer - Trening som passer for alle!

  • Balanse, styrke og koordinasjon 60 Open or Close

    Sirkeltrening med ulike styrkeøvelser, balanseøvelser og øvelser som tester koordinasjonene. Dette er en fin basisøkt og passer for alle! Balanse er viktig å trene i alle aldre.

  • Mage og rygg 30 Open or Close

    Tradisjonelle og funksjonelle styrkeøvelser for mage og rygg. Bruker ofte egen kropp som belastning.

  • Morgenyoga 60 Open or Close

    En dynamisk yogaform hvor vi fokuserer på pust og bevegelighet. Du blir varm og gevinsten etter hvert er økt bevegelighet og styrke i mage, rygg, armer og bein.

  • Styrke 30 Open or Close

    Her trenes de store muskelgruppene. øvelseutvalget varierer,  vi benytter egen kroppsvekt og løse vekter.

Blå timer - For de som har trent litt. Krever styrke, koordinasjon og utholdenhet.

  • Basistrening 60 Open or Close

    Intervallbasert styrke- og kondisjonstrening. Vi arbeider i 40 sekunder og hviler i 10 sekunder. Et intervall varer i 10 minutter og det er totalt 4 intervaller i løpet av timen.

  • Bodypump 60 Open or Close

    Styrketrening etter musikk. Her trener du de store muskelgruppene i takt med musikken. Her benyttes stepkasse, vektstang, vektskiver og egen kroppsvekt.

  • Bungee 30 Open or Close

    Enkelt og morsomt treningskonsept der hele kroppen blir utfordret! Det er lagt opp til at kroppen skal gå igjennom en komplett treningsøkt av både utholdenhet, hurtighet, spenst og styrke. I Bungee-training konseptet jobber du hardt, sammen med en partner eller i gruppe, etter intervallprinsippet. Det vil si at partneren din må jobbe aktivt for å holde deg igjen ved bruk av den unike Bungee cardiostrikken.

  • Piloxing 60 Open or Close

    Piloxing er en fartsfylt og variert gruppetime som består av en blanding av pilates, boksing og dans.

    Utstyr som blir brukt: Hansker som veier 250 g (valgfritt)

  • Slyngetrening 60 Open or Close

    Bruk hele kroppen med ROPES slyngetrening. Du trener og bygger opp styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. Øvelsene er funksjonelle og du bruker din egen kroppsvekt for å skape motstand. Her har du muligheten til å justere vanskelighetsgraden selv – uansett fysisk form og hvilke mål du har.

  • Step og styrke 60 Open or Close

    Kondisjonstrening med trinn og kombinasjoner på stepkasse som kan stillest i ulike høyder. Styrkedelen inneholder øvinger for armer, skuldre, ben, mage og rygg.

  • Styrke 30 Open or Close

    I denne timen tar vi for oss de store muskelgruppene og jobber i intervaller eller sang for sang. Vi bruker egen kroppsvekt og løse vekter eller vektstang i denne timen. 

  • Styrke 45 Open or Close

    I denne timen tar vi for oss de store muskelgruppene og jobber i intervaller eller sang for sang. Vi bruker egen kroppsvekt og løse vekter eller vektstang i denne timen.

  • Styrke intervall 60 Open or Close

    "Styrke intervall 60" - intervallbasert styrketrening.

  • Yoga 60 Open or Close

    En dynamisk yogaform hvor vi fokuserer på pust og bevegelighet. Du blir varm og gevinsten etter hvert er økt bevegelighet og styrke i mage, rygg, armer og bein.

Røde timer - Viderekommende. Harde timer som krever eksplosivitet, styrke, koordinasjon og utholdenhet.

  • Hardcore 60 Open or Close

    En tøff time som stiller krav til at du ønsker å ta deg ut. Her jobber du såpass tungt at pulsen også stiger. Det blir benyttet en del utstyr i denne timen og du får kjenne at du virkelig lever. 

  • Slyngetrening 60 Open or Close

    Bruk hele kroppen med ROPES slyngetrening. Du trener og bygger opp styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. Øvelsene er funksjonelle og du bruker din egen kroppsvekt for å skape motstand. Her har du muligheten til å justere vanskelighetsgraden selv – denne timen har hardere øvelseutvalg og er mer intens enn den på dagtid.

  • TABATA 45 Open or Close

    Intervallbasert styrketrening. Denne treningstimen får pulsen til å stige samtidig som du vil få trent de store muskelgruppene på en effektiv måte.

Grønne spinningtimer - Trening som passer for alle!

  • Spinn intro Open or Close

    En spinningtime som varierer noe i innhold, men som kjøres i sammenheng med en styrkeøkt i etterkant. En fin time for de som ønsker å teste om spinning kan være interessant eller som en oppvarming til ei god styrkeøkt.

  • Spinn 30 Open or Close

    En spinningtime som varierer noe i innhold, men som kjøres i sammenheng med en styrkeøkt i etterkant. En fin time for de som ønsker å teste om spinning kan være interessant eller som en oppvarming til ei god styrkeøkt.

  • Spinn 45 Open or Close

    En spinningtime som varierer noe i innhold, men som kjøres i sammenheng med en styrkeøkt i etterkant. En fin time for de som ønsker å teste om spinning kan være interessant eller som en oppvarming til ei god styrkeøkt.

Blå spinningtimer - For alle, men har lengre arbeidsperioder stående og uten aktive pauser.

  • Morgenspinn 45 Open or Close

    Morgenspinn er en time som passer både for nybegynnere og viderekomne. Timen varierer i antall pulstopper, mengde stående perioder og tempo. Du kan selv styre belastning og intensitet. Timen varer i 45 minutter. En god start på dagen!

  • Spinn 45 Open or Close

    En spinningtime som varierer noe i innhold, men som kjøres i sammenheng med en styrkeøkt i etterkant. En fin time for de som ønsker å teste om spinning kan være interessant eller som en oppvarming til ei god styrkeøkt.

  • Spinn 90 Open or Close

    90 minutter med sykling hvor du ikke skal ha alt for høy puls! Det jobbes mest i pulssone 3 men vi jobber oss også opp i sone 4.

Røde spinningtimer - For deg som har trent litt. Her jobber man med puls eller tunge tråkk gjennom hele timen. Lengre perioder stående.

  • Lørdagsspinn 60 Open or Close

    Sykkeltime med moderat til hard intensitet. Timen er bygd opp mot 3-5 pulstopper. Flere og lengre stående perioder og høyere tempo enn spinn1. Timen varer i 60 minutter.

  • Spinn intervall 45 Open or Close

    45 minutter spinning med kortere pulstopper og høyere puls. Passer for deg som har syklet før og liker høy intensitet.

     

  • Spinn intervall 60 Open or Close

    60 minutter spinning med kortere pulstopper og høyere puls. Passer for deg som har syklet før og liker høy intensitet.