Gruppetrening i sal

Som medlem på THT får du mulighet til å delta på et bredt spekter av gruppetreningstimer. Dette er inkludert i ditt medlemskap uten ekstra kostnader. Våre instruktører inspirerer og motiverer slik at du får en herlig treningsopplevelse gang på gang.

Mer informasjon om tidspunkter, og booking av gruppetimene finner du under fanen «timeplan og booking». 
Vi gjør oppmerksom på at det vil være sesongvariasjon i gruppetreningstilbudet.

Nedenfor finner du mer informasjon om vårt saltreningstilbud:

  • Balanse, styrke og koordinasjon Open or Close

    Forskning viser at balansen er trenbar, og at man med nok fokus på dette kan forebygge skader og overbelastninger, samt unngå fall når man blir eldre.

    Både de på 1, 20 og 80 år bør ha balansetrening som en del av treningen sin. Økten varer i 30 minutter og øvelsene tilpasses ulike nivåer.

    Passer for: Alle

  • Basistrening 60 Open or Close

    Intervallbasert styrke- og kondisjonstrening. Vi arbeider i 40 sekunder og hviler i 10 sekunder. Et intervall varer i 10 minutter og det er totalt 4 intervaller i løpet av timen.

    Passer for: Viderekomne

  • Bodyattack 30 Open or Close

    En sportsinspirert kondisjonstrening for å utvikle styrke og kondisjon. Høypuls intervalltrening kombinerer med atletiske aerobic-øvelser, med styrke og stabiliseringsøvelser.

    Passer for: Viderekomne

  • Bungeetraining Open or Close

    Enkelt og morsomt treningskonsept der hele kroppen blir utfordret! Det er lagt opp til at kroppen skal gå igjennom en komplett treningsøkt av både utholdenhet, hurtighet, spenst og styrke. I Bungee-training konseptet jobber du hardt, sammen med en partner eller i gruppe, etter intervallprinsippet. Det vil si at partneren din må jobbe aktivt for å holde deg igjen ved bruk av den unike Bungee cardiostrikken.

    Passer for: Viderekomne

  • Mage og rygg Open or Close

    Tradisjonelle og funksjonelle styrkeøvelser for mage og rygg. Bruker ofte egen kropp som belastning.

    Passer for: Alle

  • Mage, rompe, lår Open or Close

    30 minutters styrkeøkt for mage, rumpe og lår. Variable øvelser fra gang til gang. Kom gjerne ferdig oppvarmet.

    Passer for: Alle

  • Morgenstyrke Open or Close

    Effektiv styrketrening for hele kroppen. Timen varierer noe fra uke til uke. En god start på dagen!

    Passer: Alle

  • Piloxing Open or Close

    Piloxing er en fartsfylt og variert gruppetime som består av en blanding av pilates, boksing og dans.

    Utstyr som blir brukt: Hansker som veier 250 g (valgfritt)

    Passer for: Alle

  • Sirkeltrening 60 Open or Close

    God gammeldags stasjonstrening i sal. Fokus på styrke og utholdenhet, og i løpet av timen har vi trent gjennom de aller fleste muskelgruppene.

    Passer: Alle

  • Slyngetrening Open or Close

    Bruk hele kroppen med ROPES slyngetrening. Du trener og bygger opp styrke, fleksibilitet, balanse og utholdenhet. Øvelsene er funksjonelle og du bruker din egen kroppsvekt for å skape motstand. Her har du muligheten til å justere vanskelighetsgraden selv – uansett fysisk form og hvilke mål du har.

    Passer for: Alle

  • Step og styrke Open or Close

    Kondisjonstrening med trinn og kombinasjoner på stepkasse som kan stillest i ulike høyder. Styrkedelen inneholder øvinger for armer, skuldre, ben, mage og rygg.

    Passer for: Viderekomne

  • Yoga Open or Close

    En dynamisk yogaform hvor vi fokuserer på pust og bevegelighet. Du blir varm og gevinsten etter hvert er økt bevegelighet og styrke i mage, rygg, armer og bein.

    Passer for: Alle

  • ZUMBA Open or Close

    ZUMBA er en treningsform basert på aerobic og dans som blir utført til latinamerikansk musikk.

    Z-dans er en svært løssluppen trenings- og danseform. Det er ingen kjempevanskelige bevegelser, og den grunnleggende ideen er at man skal ha det morsomt og le mye mens man gir alt. I motsetning til mange andre fitness-dansepartier er ikke Z-dans bygd opp som en lang koreografi, men derimot i små biter, slik at du ikke behøver å huske så mye av gangen.

    Passer for: Alle

  • Morgenspinn Open or Close

    Morgenspinn er en time som passer både for nybegynnere og viderekomne. Timen varierer i antall pulstopper, mengde stående perioder og tempo. Du kan selv styre belastning og intensitet. Timen varer i 45 minutter. En god start på dagen!

    Passer for: Alle

  • Spinn 1 Open or Close

    Sykkeltime med lett til moderat intensitet. Timen er bygd opp mot 2-3 pulstopper, og har kortere perioder med stående sykling. Timen varer i 45 minutter.

    Passer for: Alle

  • Spinn 2 Open or Close

    Sykkeltime med moderat til hard intensitet. Timen er bygd opp mot 3-5 pulstopper. Flere og lengre stående perioder og høyere tempo enn spinn1. Timen varer i 60 minutter.

    Passer for: Viderekomne

  • Spinn intervall Open or Close

    60 minutter spinning med kortere pulstopper og høyere puls. Passer for deg som har syklet før og liker høy intensitet.

    Passer for: Viderekomne

  • Spinning Open or Close

    Spinning er en time som passer både for nybegynnere og viderekomne. Timen varierer i antall pulstopper, mengde stående perioder og tempo. Du kan selv styre belastning og intensitet. Timen varer i 60 minutter.

    Passer for: Alle