Spinning

I spinningsalen har vi 19 sykler med kombipedal og vattmåler. Salen er utstyrt med storskjerm og pulssystem fra Suunto. Det er mulighet for å låne pulsbelte i resepsjonen, eventuelt kjøpe eget pulsbelte på senteret til gunstig pris. Vi anbefaler å få utført en maks puls test med en av våre treningsveiledere for å få best mulig utbytte av systemet.

Sykling er kondisjonstrening uten særlig krav til koordinasjon og balanse. Instruktøren legger opp musikk og løypeprofil for å motivere og inspirere til en god treningsøkt.

Vi tilbyr ulike spinningtimer med ulikt intensitetsnivå.

Klikk på de ulike øktene nedenfor for å finne økta som passer for deg.

  • Morgenspinn Open or Close

    Morgenspinn er en time som passer både for nybegynnere og viderekomne. Timen varierer i antall pulstopper, mengde stående perioder og tempo. Du kan selv styre belastning og intensitet. Timen varer i 45 minutter. En god start på dagen!

    Passer for: Alle

  • Spinn 1 Open or Close

    Sykkeltime med lett til moderat intensitet. Timen er bygd opp mot 2-3 pulstopper, og har kortere perioder med stående sykling. Timen varer i 45 minutter.

    Passer for: Alle

  • Spinn 2 Open or Close

    Sykkeltime med moderat til hard intensitet. Timen er bygd opp mot 3-5 pulstopper. Flere og lengre stående perioder og høyere tempo enn spinn1. Timen varer i 60 minutter.

    Passer for: Viderekomne

  • Spinn intervall Open or Close

    60 minutter spinning med kortere pulstopper og høyere puls. Passer for deg som har syklet før og liker høy intensitet.

    Passer for: Viderekomne

  • Spinning Open or Close

    Spinning er en time som passer både for nybegynnere og viderekomne. Timen varierer i antall pulstopper, mengde stående perioder og tempo. Du kan selv styre belastning og intensitet. Timen varer i 60 minutter.

    Passer for: Alle