Utetrening

 

Fra og med mandag 27.april åpner vi med utetrening i mindre grupper. Vi gleder oss til å kunne ta imot deg på trening igjen!

Regjeringen har nå åpnet opp for organisert trening utendørs opp til 20 personer. Evaluering vil foregå fortløpende og endringer kan forekomme.

Dersom du ønsker å delta på flere gruppetreninger eller treningstidspunktene passer dårlig men du allikevel kunne tenkt deg å trene, gi oss tilbakemelding her.

Meld deg på i vårt bookingsystem som tidligere her.

Vi forholder oss til retningslinjene gitt av regjeringen og Helsedirektoratet:

• Maks 20 personer samlet i en gruppe, inkludert instruktør
• Trening foregår utendørs
• Ingen bruk av (felles) utstyr
• Alle holder minimum 1 meters avstand fra hverandre
• Møt opp direkte til timen.
• Gjerne ferdig oppvarmet (ikke gå-grupper)

Grønne spinningtimer - Trening som passer for alle!

  • Spinn 30 Open or Close

    En spinningtime som varierer noe i innhold, men som kjøres i sammenheng med en styrkeøkt i etterkant. En fin time for de som ønsker å teste om spinning kan være interessant eller som en oppvarming til ei god styrkeøkt.

  • Spinn 45 Open or Close

    En spinningtime som varierer noe i innhold, men som kjøres i sammenheng med en styrkeøkt i etterkant. En fin time for de som ønsker å teste om spinning kan være interessant eller som en oppvarming til ei god styrkeøkt.

Blå spinningtimer - For alle, men har lengre arbeidsperioder stående og uten aktive pauser.

  • Morgenspinn 45 Open or Close

    Morgenspinn er en time som passer både for nybegynnere og viderekomne. Timen varierer i antall pulstopper, mengde stående perioder og tempo. Du kan selv styre belastning og intensitet. Timen varer i 45 minutter. En god start på dagen!

  • Spinn 45 Open or Close

    En spinningtime som varierer noe i innhold, men som kjøres i sammenheng med en styrkeøkt i etterkant. En fin time for de som ønsker å teste om spinning kan være interessant eller som en oppvarming til ei god styrkeøkt.

  • Spinn 90 Open or Close

    90 minutter med sykling hvor du ikke skal ha alt for høy puls! Det jobbes mest i pulssone 3 men vi jobber oss også opp i sone 4.

Røde spinningtimer - For deg som har trent litt. Her jobber man med puls eller tunge tråkk gjennom hele timen. Lengre perioder stående.

  • Spinn 60 Open or Close

    Denne timen er lagt opp til at du skal svette godt og jobbe med relativt høy puls over tid. Det jobbes mye stående i disse timen, men på sykkelen er det du som bestemmer motstand og intensiteten selv! 

  • Spinn intervall 60 Open or Close

    60 minutter spinning med kortere pulstopper og høyere puls. Passer for deg som har syklet før og liker høy intensitet.